Proč se stát velkoobchodním dodavatelem na Obchodišti?
Prezentace vaší firmy a produtků na Obchodišti je zcela ZDARMA. Už samotná prezentace firmy a produktů na Obchodišti má velký přínos pro Vaši online prezenci.
Obchodiště je, byť jde o nový projekt, už dnes silná značka. Navíc je Obchodiště projektem firmy Shoptet, jedničky na trhu řešení pro e-shopy. Velmi snadno oslovíte přes 21000 e-shopů.
Prodává-li jiný obchod vaše zboží, dělá vám reklamu vlastně „zadarmo“. Proto je vhodné při výběru odběratele zvolit takového, který vašemu zboží rozumí, dokáže jej dobře komunikovat a samozřejmě dokáže jej prodávat. Takový partner pomůže dostat značku do povědomí.
Jak vybírat odběratele?
Nemusíte vybírat nijak složitě. Stejně, jako si (většinou) nevybíráte koncového zákazníka, nemusíte extra pečlivě vybírat ani odběratele.
Počet odběratelů by měl korepondovat s vaší schopností zboží dodávat (vyrábět).
O odběratele pečujte – udržujte kontakt, pomáhejte jim – poskytujte fotky k produktům, dodávejte podklady pro marketing, upozorňujte na nové produkty. Zajímejte se, zda něco nepotřebují, snažte se je tlačit do předobjednávek před sezónou (snadno by vám mohli v sezóně vyprodat sklady, což byste mohli pocítit v maloobchodním prodeji).
Vytvoření medailonku velkoobchodu v administraci Obchodiště
V medailonku vyplňte požadované údaje. Napište podrobnosti o vaší firmě. Nastiňte, jak by velkoobchodní spolupráce s partnery probíhala. Co jim v rámci VO partnerství nabízíte, proč by vůbec měli chtít partneři spolupracovat s vámi. Doporučujeme přiložit i fotku kontaktní osoby. Když víte s kým jednáte, je to vždy lepší. Pokud máte na youtube nějaká videa, dejte na ně do medailonku odkaz.
Po schválení se medailonek velkoobchodu zobrazí v sekci Velkoobchody.
Vaše produkty na Obchodišti
Medailonek vaší firmy je důležitý, ale produkty jsou ještě důležitější. Odběratele / e-shopy typicky hledají spíše konkrétní zboží a proto je důležité umožnit jim ho najít.
Produkty z Obchodiště zdarma propagujeme na Facebooku a Googlu. Naše marketingová podpora má přímou úměru s růstem Obchodiště. Časem chystáme kampaň v klasických i online médiích. Nenechte si tak utéct možnost využít téhle marketingové podpory.
Nový produkt přídáte kliknutím na „Přidat nový“. Do karty produktu, vyplníte požadované informace – popis produktu, informativní obrázky, minimální počet kusů pro odběr a cenu.
V případě, že cenu nezadáte, zobrazí se popis “cena na vyžádání”.
Poté už stačí jen kliknout na „Odeslat ke schválení“.
Vkládat desítky, stovky či tisíce produktů ručně je nesmysl – máme pro Vás CSV soubor, pomocí kterého provedete hromadný import. Všechny informace a vzorový soubor najdete tady.
Nechte si upravit svůj xml feed
V případě, že nemáte svůj xml feed s vašim zbožím validní podle Shoptet standardu, nechte si ho upravit a nabídnout Shoptet klientům ve službě NapojSe.cz.