Zabýváme se výrobou a prodejem cenovek, stojánků a cenovkových lišt.
Dále potiskem textilií, keramiky a jiných předmětů obchodní propagace.
„Cenovka je štítek s informací o názvu zboží, vlastnostech a jeho ceně v udaném množství.“
Zdánlivě jednoduchá věc.Stačí však postavit první produkt do regálu, či jej položit kamkoliv a teď co ?! Jak k té věci přiřadit tu podstatnou informaci , že TO je za tolik v tomto množství a tak. Kdo toto chce řešit etiketovacími kleštěmi, může, ale nic se tu o této technice nedoví. O tom zde vůbec nebude řeč. Takže první je ohnutý kousek kartonu a tužka. Jakákoliv. Je to prosté a funguje to. Za velmi krátkou dobu je ale to dnes, a dál každodenní, popisování stále těžší a zdlouhavější. Neustálé stříhání a znovupopisování a čas to přímo žere a zejména, když je třeba udělat mnoho jiných, více důležitých věcí. Kouzlo a řehole obchodu.
První takzvanou digi cenovku jsem uviděl někdy koncem osmdesátek za výlohou knihtiskařské provozovny. Ručně napsaná cenovka sdělovala, že kus je za celou 1,-Kčs. Bylo to takové černobílé, proti ručně psané cenovce estetičtější, zmizela ta ruční roztřesenost a kontrast, tehdy nové grafiky, byl nepřehlédnutelný. První dojem dobrý, cena velmi vysoká. Za kačku byly 3 housky a začalo období kdy se se hýbalo všechno a ceny vzlétaly k dnešním nekonečnostem. První myšlenka byla, že to půjde jinak a levněji. Šlo to levněji. K cenovce přibyl stojánek, později závěs a později cenovková lišta a ještě později různé klipy a držáky cenovek.
„…a nešlo by to udělat tak, že by se ta cenovka dala popsat, smazat a znovu popsat ?!“
Na toho zelináře nezapomenu.
Problém laminace byl nastolen a velmi rychle vyřešen. Napřed velice amatérsky, na to aby byl časem zprofesionalizován do dnešního stavu.
Tato prezentace je jen nástinem možností v ocenování. Víme, že každý obchod má svoje specifika a také svoje kouzlo. Vhodně podaná informace o zboží a jeho ceně to kouzlo mění skoro na zázrak. Tím zázrakem je, že zákazník, který má rychlé a kvalitní informace se rád vrací.
Jiří Hokynář
Foliové stojánky z PVC o tl. 0,2 mm nabízíme ke všem cenovkám od rozměru 30*25 mm až do rozměru 75*105 mm.
Foliové stojánky se mohou používat jak v poloze L , tak i v poloze A. Pro jakékoliv cenovky je vyrábíme v rozměru cenovky + 1,2 mm tolerance pro jednodušší zasouvání cenovky. Cenovky se zasouvají z boku stojánku.
Foliové závěsy jsou odvozeninou stojánků a umožňují zavěsit cenovku na hrany nejrůznějšího obchodního nábytku nebo na přepravky, kartony a další objekty. Závěsy můžeme vyrobit na hrany od 1 cm do max. 3 cm a do zobrazovací plochy až A4 na šířku. Cenovky se zasouvají z boku závěsu.
Cenovkové lišty vyrábíme ve výšce 3 a 4 cm a o délce max. 60 cm. Lišty v obou rozměrech mají snížené čelo pro jednodušší zasouvání cenovek. Na lištách je oboustranná 3M lepící páska šíře 12 mm.
Lišty je možné dodávat i v jiných délkových rozměrech pod 60 cm. Lepí se na odmaštěné a vosku zbavené povrchy, zejména pak na hrany polic obchodního nábytku. Použitelné jsou pro vytváření různých nástěnných informačních systémů, lze je kombinovat s plastovými klipy (po úpravě rozměru).
Plastové klipy jsou v podstatě sponky pro zavěšení na nejrůznější tyčky, drátěné systémy, lanka a podobně.
Průměr očka vyrábíme v rozsahu od 5mm do 2 cm. Šíře je pak možná od 1 cm do cca 8 cm (širší jsme zatím nedělali). Slouží pro přilepení cenovky napřímo, nebo prostřednictvím zkrácené cenovkové lišty. Všechny klipy jsou opatřeny oboustrannou lepící páskou.
Univerzální závěsy jsou zavěšovací prvky na nejrůznější hrany. Vyrábíme je na hrany od 5mm do 2 cm. Samolepící páska umožňuje nalepení cenovek na přímo nebo k nalepení zkrácené cenovkové lišty.
Nerezové držáky cenovek jsou určeny zejména pro instalaci do chladících vitrin. V nabídce naleznete hrot 11 cm a držáky cenovek DC 12 cm a držák cenovek DC 16 cm.
Ideální je použití s cenovkami modulu T.
Plastové držáky cenovek jsou alternativou k nerezovým držákům. Vyrábíme pro celý sortiment cenovek modulu T (šíře 9, 10, 11,13 cm o výšce 18 cm). Stejnou technologií lze vyrobit stojánky pro formáty A6 a A5
Proužky nebo terče z magnetické folie dobře poslouží k připevnění cenovek, laminovaných materiálů i transparentních čel ke kovovému podkladu jako jsou kovové regály, lednice, pračky, myčky a jiné výrobky s železným plechem.
Zaručeně však nedrží na hliníkových a nerezových materiálech. Pro otestování poslouží obyčejný magnet. Pokud se na povrchu udrží, udrží se i magnetická folie. Velikost plochy magnetické folie je závislá na hmotnosti předmětu který chceme ke kovovému podkladu připevnit.
Interiérové DBL stojánky vyrábíme kombinací ze dvou plastů a to z plastu bílé barvy v tl. 0,7 – 0,8 mm a z transparentního čela 0,4 mm. Obě části jsou spojené oboustrannou lepící páskou. V základní nabídce máme DBL A5 a DBL A6 na výšku. Podle potřeb konkrétního obchodu je možné vyrobit nejrůznější kombinace velikosti transparentního čela, doplnit permanentní cenové, nebo popisové pole a to do celkového rozměru na výšku 21 cm a v šíři 30 cm. Tiskoviny se zasouvají z boku stojánku.
Stojany PSL jsou určeny pro interiéry. Slouží k instalaci formátů A4 až A3 na výšku a jsou opět dvoukomponentní. Nosná část je z materiálu tl. 2 mm a transparentní čelo z materiálu 0,4 mm tloušťky. Tiskoviny se taktéž zasouvají z boku stojanu.
Stolní nebo pultové tříboké stojánky pro univerzální použití z transparentní folie 0,2mm. Důvodem pro jejich vznik byl požadavek hostinského:
Tisky se vkládají zespodu stojánku. Standartní produkce je pro formáty A6 na výšku a pro třetinový formát A4 (cca 9 x 21 cm) na výšku. Maximální výška stojánků TB je 25 cm. Použitelné jsou ( mimo jiné) k aplikování malých nápojových a jídelních lístků v kombinaci s rezervací, k použití na stolech se slunečníky a jinak co fantazie dá…
Odvozeninou z produkce stojánků DBL a stojanů PSL jsou transparentní čela. jejich použití je buď samostatné ve spojení s magnetickou folií, nebo je lze použít jako komponentu při výrobě různých info tabulí (přehled nabídky realitních kanceláří, foto jídelníčky a pod.). Z transparentních čel lze jednoduchým způsobem sestavit i atraktivní stojánek.
Jiří Hokynář
Máte zájem o dlouhodobou spolupráci s tímto velkoobchodem?
Podívejte se na další ze stejné kategorie